Elektronisk utsendelse av brev og faktura

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne?


I Skien kommune jobber vi for å etablere flere elektroniske løsninger for våre innbyggere. Målet er å gjøre tjenestene mer tilgjengelige og prosessene enklere, raskere og rimeligere.

Det innebærer blant annet at flere brev og fakturaer vil bli sendt elektronisk. Dersom du ikke ønsker å motta brev og fakturaer elektronisk vil systemet registrere at du ikke åpner digital post og du vil løpet av få dager får brevet eller fakturaen tilsendt per post som vanlig.

Vi starter med elektronisk utsendelse av fakturaer for barnehageplass i slutten av september 2017. Har du spørsmål til disse fakturaene kan du kontakte Kemneren i Grenland på e-post: kemneren@skien.kommune.no eller telefon: 35 58 19 05.

Publisert: 21.09.2017 11:04
Sist endret: 21.09.2017 11:24