Syng i borgertoget på 17. mai

I år kan alle være med og synge i borgertoget!

Felleskor i borgetoget

Alle kor i Skien er invitert til å delta i årets 17. mai-tog. I tillegg vil det også være et stort felleskor med plass til alle andre som måtte ha lyst til å synge i toget.

Felleskoret har èn øving  i Borgestad kirke tirsdag 14. mai kl 1900

Men om øvingstidspunktet ikke passer er det bare å møte opp på rådhusplassen kl 1630 før borgertoget starter kl 1700. Der vil det være en fane eller et skilt med Syngende kommune.

Vi skal synge Norge i rødt hvitt og blått, Skienssangen og Brudemarsj fra Seljord (hvis det blir tid)

Skoletoget

I skoletoget vil det også være sang.

17. mai komiteen har invitert alle skoletrinn til å synge mest mulig i årets skoletog.

Langs hele ruta vil det være jurymedlemmer som vurderer, og de tre beste klassene kan glede seg til spiselige premier!

Korpsene spiller “Norge i rødt hvitt og blått” og “Tenk at nå er dagen her”  og alle skoleelevene har øvd ekstra mye på disse to sangene.

Informasjon

Ta gjerne kontakt eller finn mer informasjon på facebooksiden til Skien Syngende kommune.

17. Mai 2016 3
17. mai i Skien